facebook-call facebook-call

בדיקות כשירות רפואית לנהיגה במכון הרפואי לבטיחות בדרכים (מרב"ד)

מרב"ד נהיגה

מרב"ד נהיגה פועל במסגרת משרד התחבורה ומטרתו לבדוק כשירות נהגים מבחינה רפואית ומנטלית. נחיצות הבדיקה משתנה בהתאם לנסיבות השונות. הנהג נבדק על ידי מומחים לנוירולוגיה, פסיכיאטריה ופיזיולוגיה. החלטת הצוות הבודק קובעת לגבי שלילת רישיון או המשך החזקה בו. עורך דין יניב תורג'מן מתמחה בתחום וניתן לקבל ממנו מידע רב.

מרב"ד נהיגה – החלטה וערעור עליה

מרב"ד נהיגה מקיים תהליך הערכה המתחיל בנסיבות שונות. בין היתר כשבעל הרישיון מגיע לגיל 70, כאשר רופא מזהה בעיה רפואית שעלולה להשפיע על יכולת הנהיגה הכוללת שליטה  ברכב והתמצאות בדרכים. לאחר שנהג היה מעורב בתאונת דרכים חמורה, במקרה בו קיים חשד לנהיגה תחת השפעת אלכוהול או סמים מסוכנים, כאשר נהגים מסוימים מבצעים עבירות תנועה חוזרות. לחילופין – יכולים בעלי הרישיונות לפנות בעצמם בבקשה לבדיקה והערכה. מטרת המכון לבדיקה רפואית (המרב"ד) היא לשמור על כשירות פיזית ומטלית של נהגים ולהוריד מהכביש את הבלתי ראויים העלולים לסכן עצמם, את נוסעיהם ומשתמשי דרך אחרים. הבדיקות נעשות באופנים שונים ואף מסתמכות על מסמכים רפואיים קודמים. ניתן לערער על החלטה ומומלץ לעשות את ההליך בעזרת עורך דין תעבורה המתמצא היטב בנושא.

תהליך ערעור

הערעור יכול להיעשות במספר אופנים. הראשון הוא מול המרב"ד עצמו. הוועדה הנקבעת יכולה לשנות החלטת קודמתה. במידה והערעור מולה לא עוזר לשנות את ההחלטה השלילית לגבי הלקוח – ניתן לערער בבית המשפט. צריך לציין, כי בכל דיון יש להכין מסמכים התומכים בטיעוני הלקוח, שכן, בלעדיהם אין סיכוי לקבלת הערעור. עורך הדין אף יכין את הלקוח לעדות – אם יתבקש לכך. המטרה היא להציג את צדקתו  בצורה משכנעת.

שירות מעו"ד בעל יכולות מוכחות

עורך דין יניב תורג'מן מתמחה בתחום ומומלץ לקבל ממנו שירות מקצועי המלווה ביחס אישי. הוא מקיף וכולל ייעוץ, הקשבה והפנמה, זמינות ואמינות, מחירים נוחים ועוד. הוא בעל ידע רב וניסיון עשיר המגיעים מעיסוק בעבר בנושא בעת עבודתו במשטרה, מהשתלמויות, ממתן שירותים מעולים ללקוחות רבים לאורך שנים ועוד. הוא ישמח להעמיד את התשתית הקיימת במשרדו ואת כישוריו ויכולותיו המוכחות לטובת נוספים.

054-8881696 WhatsApp
שלח
אפשר לעזור ?