facebook-call facebook-call

עורך דין תעבורה במרכז

עורך דין תעבורה במרכז והסביבה

עורך דין תעבורה במרכז משרת לקוחות באזור ובסביבותיו. טיפוליו מיועדים לתיקים שונים הכוללים בין היתר מעורבות בתאונות מורכבות, קבלת דו"חות נהיגה חמורים, שלילת רישיונות, נושאים מנהליים ועוד. הוא יכול לסייע בכל סיטואציה כולל במסובכת ביותר הקיימת. מומלץ לערב אותו במיידית וכבר כאשר ברור כי הלקוח נקלע למצבים חמורים. עורך דין יניב תורג'מן עוסק בתחום וניתן לקבל ממנו מידע נדרש.

עורך דין תעבורה במרכז – פועל מול רשויות שונות

עורך דין תעבורה במרכז פועל מול רשויות שונות ובין היתר: משרד התחבורה ושלוחותיו השונות, המשטרה, הפרקליטות, בתי המשפט ועוד. הוא מכיר את התנהלות כל הגופים הללו, את חוקי התעבורה וכדומה, ולכן, מגיע לכל תיק עם זווית ראיה רחבה. עם זאת, הוא יודע להתמקד בבעיות הייחודיות בו ותמיד ימצא את הדרך הנכונה לפעול. הנושאים המגיעים אליו רבים וכוללים, בין השאר, דו"חות על נהיגה בשכרות ו/או תחת השפעת סם, תוך כדי שימוש בטלפון, בעת פסילת רישיון ו/או ללא רישיון, במהירות מופרזת ועוד. תשומת לב מיוחדת מצידו תינתן לתאונות עם נפגעים, וחלילה, הרוגים. כאן עלול כתב האישום ללקוחו עלול להפוך לפלילי הגורר גם עונש מאסר. טיפולים מנהליים מתבצעים מול משרד התחבורה והמכון לבטיחות בדרכים בנושא  פסילת רישיונות מסיבות בריאות, בגלל עניינים פרוצדוראליים וכדומה.

ייצוג משפטי

הייצוג המשפטי חשוב כאשר המטרה הראשונית היא ביטול כתב האישום. המשנית הינה קבלת פסק דין מקל התואם את הנסיבות. בעת הדיונים הוא ינסה להוכיח צדקת לקוחו וישתמש במסמכים, תמונות, צילומים, עדויות ועוד כדי להוכיח טעויות מהותיות בכתיבת דו"חות, כך כאשר הוצבו תמרורים שלא כדין או אחרים שהוסתרו, כאשר בדיקת ינשוף לשכרות לא הייתה תקינה ועוד.

שירות מעורך מוכשר

עורך דין יניב תורג'מן מתמחה בתחום ומומלץ לקבל ממנו שירות מקצועי עם יחס אישי. הוא מקיף וכולל ייעוץ מפורט, הקשבה והפנמה, זמינות ואמינות, מחירים נוחים ועוד. הוא בעל ידע רב וניסיון עשיר המגיעים מעיסוק בעבר בנושא בעת עבודתו במשטרה, מהשתלמויות, ממתן שירותים מוצלחים ללקוחות רבים לאורך זמן ועוד. הוא ישמח להעמיד יכולותיו המוכחות לטובת נוספים.

054-8881696 WhatsApp
שלח
אפשר לעזור ?